+31 (0)511-870330
0 - €0,00
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Retourneren

We doen onze uiterste best om een artikel zo natuurgetrouw mogelijk te fotograferen en het product zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Toch kan het voorkomen dat het product niet helemaal aan je verwachting voldoet en dan mag je het artikel uiteraard kosteloos via ons retourportaal retour sturen.

 

Dit is overigens ook wettelijk vastgesteld: indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heb je als afnemer het recht de geleverde goederen binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden aan te melden voor retour.

 

Hoe meld ik mijn retourzending aan?:

  • Ga naar https://vachtenspecialist.shipping-portal.com/rp/
  • Vul je postcode & het trackingnummer/ordernummer (ORD plus 5 getallen) van je bestelling in.
  • Geef een retourreden aan.
  • Selecteer een afleverpunt bij jou in de buurt.
  • Controleer de gegevens en bevestig deze.
  • Nu ontvang je een label die je op het pakket plakt.
    (Indien je geen printer hebt, in de meeste gevallen kunnen ze bij het afleverpunt het verzendlabel vanaf je telefoon scannen.)
  • Geef je pakket af bij het door jou gekozen afleverpunt.
  • Zodra we je retour hebben ontvangen storten we je geld terug of versturen we een vervangend product.

 

Zitten er kosten aan het retourneren verbonden?

Nee, zolang je gebruik maakt van het aangeleverde retourlabel is retourneren bij ons gratis! Je kunt via ons retourportaal zelfstandig een retour aanmelden. Aan het einde kun je het retourlabel downloaden en je ontvangt het retourlabel op de e-mail. Kom je hier niet uit? Neem dan contact met ons op. Dan helpen wij je met het doorlopen van de stappen of wij sturen je een retourlabel per e-mail toe.

Als je het pakket op eigen kosten retourneert zonder ons van te voren op de hoogte te brengen en voordat wij akkoord geven, is het retourneren voor eigen rekening en zullen wij dit dus niet vergoeden.

 

Met welke vervoerder(s) kan ik retourneren?

Via ons retourportaal kun je zelf selecteren met welke vervoerder je wilt retourneren en waar je het pakket wilt inleveren. Je hebt de mogelijkheid uit de volgende vervoerders:

  • DHL
  • DPD
  • PostNL (Nederland)
  • BPost (België)

 

Hoeveel dagen heb ik om van de koop af te zien?

Je hebt, na ontvangst van je pakket, 14 dagen de tijd om een product de beoordelen en eventueel van de koop af te zien. Dit doet u door contact met ons op te nemen of door uw bestelling retour aan te melden via ons retourportaal. Nadat u melding heeft gemaakt, heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het pakket te retourneren en daarmee de koopovereenkomst definitief te ontbinden.

 

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij zijn wettelijk verplicht om je geld binnen 14 dagen, nadat je hebt gemeld de koop te willen ontbinden, terug te storten op de rekening waarmee je de aankoop mee hebt verricht. Wij mogen daarbij wachten totdat wij het pakket in ontvangst hebben genomen of totdat je bewijs hebt geleverd dat je het pakket retour hebt gestuurd. Meestal verwerken wij retouren binnen 48 uur na ontvangst. Dit is echter afhankelijk van het aantal retouren en drukte.

 

 

Kom je er niet uit of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].

Wil je een beroep doen op onze garantieregeling? Klik dan hier.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »