Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Omdat
wij er alles aan willen doen om onze klanten tevreden te stellen, vragen wij u vriendelijk om uw klacht ons
door te geven.

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Ook als u tips of andere opmerkingen heeft ter verbetering van onze dienstverlening vragen wij u graag of
u deze aan ons door wilt geven.

U kunt uw klacht per email zenden naar klantenservice@vachtenspecialist.nl

Of per post naar:
Vachtenspecialist
Workumertrekweg 5
8701 WB, Bolsward
Nederland

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na
ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u  hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk
waar Vachtenspecialist bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan
bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).