Klachtenprocedure

 

We gaan er niet van uit, maar het kan uiteraard zo zijn dat je een klacht hebt over hoe je onze dienstverlening hebt ervaren. Wij willen er alles er aan doen om jou tevreden te stellen, dus als je een klacht hebt verzoeken we je vriendelijk om het ons te laten weten. We nemen je klacht in behandeling en samen zoeken we een passende oplossing.

Tips of andere opmerkingen ter verbetering van onze dienstverlening ontvangen we óók graag van je!

Je klacht, tip of opmerking kun je per mail sturen naar [email protected], of per post naar het volgende adres:

Vachtenspecialist
Workumertrekweg 5
8701WB Bolsward
Nederland

Als we je klacht, tip of opmerking hebben ontvangen sturen we je hier een bevestiging van. Binnen 14 werkdagen na ontvangst, beantwoorden we je klacht, tip of opmerking. Heeft het meer tijd nodig, dan stellen we je hier van op de hoogte.

Mocht je de klacht niet bij ons neer willen leggen, kun je contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Vachtenspecialist bij aangesloten is. Is de klacht na hun bemiddeling niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »